اسبقیان: هر تغییری درباره مدیران استقلال و پرسپولیس بر عهده هیات مدیره این دو باشگاه است

اسبقیان: هر تغییری درباره مدیران استقلال و پرسپولیس بر عهده هیات مدیره این دو باشگاه است

پایگاه خبری فوتبالی- معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، تاکید کرد: مسئولیت تغییر مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر عهده هیات مدیره این دو باشگاه است.

به گزارش فوتبالی، سید شروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن آسیا، گفت: خدا را شاکریم که امروز مراسم افتتاح یازدهمین دوره مسابقات داخل سالن دو و میدانی آسیا با حضور رییس کنفدراسیوان دو و میدانی آسیا و دبیر کل این کنفدراسیون برگزار شد. وزیر ورزش نیز پیامی فرستادند که از طریق من قرائت شد که در این پیام ابراز امیدواری کرد شاهد رکوردشکنی قهرمانان ایران در این رقابت‌ها باشیم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ادامه داد: فدراسیون دو و میدانی در این ۲ یا ۳ ماه زحمات زیادی برای آماده سازی این مجموعه کشید و وزیر ورزش هم حمایت‌های خوبی برای آماده سازی این مجموعه داشت که تلاش آنها جای قدردانی دارد. از کمیته المپیک هم برای کمک در برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم. فدراسیون در این چند ماه تلاش کرده و قطعا شاهد بهبود رکوردها خواهیم بود. این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک اثرگذار خواهد بود.

وی درباره سرانجام اساسنامه مستقل برای فدراسیون‌های ورزشی، گفت: همانطور که وزیر ورزش کفتند این اتفاق می‌افتد. نظر وزیر این بود که فدراسیون‌ها اساسنامه تخصصی خود را داشته باشند. البته این موضوع در دست بررسی است و هر نتیجه‌ای حاصل شود اعلام خواهد شد.

معاون ورزش قهرمانی درباره مخالفت سازمان خصوصی‌سازی با ۲ عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس، گفت: این موضوع اعلام شد. سازمان خصوصی‌سازی هم همکاری خوبی با وزارت ورزش تا به امروز داشته است. دو عضوی که اعلام شد به کارشان ادامه می‌هند و سازمان خصوصی‌سازی هم با ما در این خصوص هماهنگی خواهد داشت.

وی درباره احتمال حضور محمد انصاری به جای ابراهیم شکوری در هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: من به عنوان معاون وزیر ورزش تا به امروز چنین چیزی نشنیده‌ام. آقای انصاری از قهرمانان خوب ما و از اسطوره‌های اخلاق هستند و حضورشان در هر جا می‌تواند موثر باشد.

اسبقیان درباره اینکه گفته می‌شود انتخابات فدراسیون والیبال در ۲۶ اسفند لغو و به تاریخ دیگری موکول می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخابات فدراسیون‌ها و از جمله والیبال در همان تاریخی که مقرر شده برگزار خواهد شد.

وی درباره اداره فدراسیون‌های دو و میدانی، ژیمناستیک و شطرنج با سرپرست و اینکه چه زمانی قرار است ثبت نام از کاندیداهای این ۳ فدراسیون انجام شود؟ اظهار کرد: بعد از پایان مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا با هماهنگی فدراسیون و دبیر مجمع زمان برگزاری انتخابات دو و میدانی مشخص می‌شود. ژیمناستیک هم با هماهنگی فدراسیون و اینکه در تعاملات بین‌المللی به مشکل برنخوریم و قطعا هم این کار رعایت می‌شود و بر اساس ضوابط اقدام خواهد شد. انتخابات شطرنج هم در اسرع وقت برگزار می‌شود. از روی که آمدیم انتخابات ۱۰ فدراسیون مشخص شده و انتخابات این ۳ فدراسیون هم طبق ضوابط اعلام می‌شود. ورزشکاران ما باید در نهایت آرامش تمرینات خود را دنبال کنند. تاکید وزیر این است که انتخابات فدراسیون‌ها با رعایت همه ضوابط برگزار بر اساس اساسنامه و هماهنگی با نهادهای بین‌المللی برگزار شود.

اسبقیان در پایان درباره احتمال تغییر مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: هر تغییری درباره مدیران این دو باشگاه بر عهده هیات مدیره این دو باشگاه است و آنها در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند.

2636