ماجرای شوت حسن و مصدومیت دروازه‌بان سوم پرسپولیس/ خروجی یک کری‌خوانی عجیب

ماجرای شوت حسن و مصدومیت دروازه‌بان سوم پرسپولیس/ خروجی یک کری‌خوانی عجیب

پایگاه خبری فوتبالی- خبر مصدومیت دروازه‌بان جوان پرسپولیس بر اثر مهار شوت مدافع قطری این تیم، درست است اما این خبر جزییات دیگری هم دارد.

به گزارش فوتبالی، در ساعات گذشته خبر عجیبی درباره مصدومیت یکی از دروازه‌بان‌های پرسپولیس منتشر شده است.

ماجرا از این قرار است که در یکی از تمرینات پرسپولیس قبل از بازی با آلومینیوم، محمد گندمی یکی از دروازه‌بان‌های پرسپولیس با عبدالکریم حسن مدافع قطری پرسپولیس کری می‌خواند و ادعا می‌کند که می‌تواند پنالتی او را مهار کند. یکی از خصوصیات بارز عبدالکریم شوت‌های پرقدرتی است که می‌‌زند.

برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند که بین این دو نفر شرطبندی هم صورت گرفته است اما این طور نیست و ماجرا صرفا یک کری‌خوانی ساده بین این دو بازیکن بوده است. ظاهرا حسن به گندمی می‌گوید که می‌خواهد پنالتی را وسط بزند. او این کار را انجام می‌دهد و با شوتی پرقدرت وسط دروازه را هدف می‌گیرد. گندمی هم با دو دستش ضربه را دفع می‌کند اما شوت حسن به قدری پرقدرت بوده که باعث شکستگی مچ دست گندمی شده است!

در ابتدا تصور می‌شد که هر دو دست گندمی آسیب دیده است اما حالا مشخص شده که فقط مچ یکی از دست‌هایش دچار شکستگی شده است و دست دیگر او مشکلی ندارد. با این وجود مشکل شکستگی دست او جدی است و  بر اساس برخی اخبار، حدود 3 ماه مانع تمرین کردنش خواهد شد.

مدافع قطری پرسپولیس از این که باعث مصدومیت گندمی شده بسیار ناراحت است و جویای احوال دروازه‌بان تیمش است. هر چند این مصدومیت به این زودی رفع نخواهد شد و گندمی این فصل را از دست داده و باید خودش را برای شروع فصل جدید و لیگ بیست و چهارم آماده کند.

1359