توضیح درباره عکس عجیب ماشاریپوف در کنار حجت کریمی!

توضیح درباره عکس عجیب ماشاریپوف در کنار حجت کریمی!

پایگاه خبری فوتبالی– انتشار عکسی از خرید جدید استقلال واکنش و توضیح این باشگاه را به دنبال داشت

به گزارش فوتبالی، روز گذشته سید حجت کریمی سرپرست سابق باشگاه استقلال یک تصویر عجیب در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام منتشر کرد که این کار او واکنش باشگاه استقلال را به دنبال داشت

در این تصویر حجت کریمی در کنار جلال‌الدین ماشاریپوف ملی‌پوش ازبکستانی و خرید جدید استقلال دیده می‌شد. زیر این عکس هم نوشته شده بود: «آرزوی موفقیت برای استقلال بزرگ، جواد نکونام و ماشاریپوف که بالاخره استقلالی شد.» 

مشخص نیست دیدار بین این دو نفر چه زمانی و به چه دلیلی صورت گرفته است و منظور کریمی از انتنشار این تصویر چه بوده است اما این تصور برای خیلی‌ها ایجاد شد که شاید کریمی نقشی در انتقال ماشاریپوف به استقلال داشته است.

برای همین هم مهدی هژبری، معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال به این اتفاق واکنش نشان داد. هژبری در این باره گفت: «تصویری از ماشاریپوف در فضای مجازی منتشر شده. اما این شخص هیچ نقشی در مذاکره و روند جذب ماشاریپوف نداشت و تمامی امور جذب این بازیکن زیر نظر شخص علی خطیر انجام شد و هیچ‌گونه ارتباطی با این شخص ندارد. متاسفانه این ذهنیت به ‌وجود آمده است که اگر دستاوردی در استقلال حاصل شود همه صاحب آن هستند جز مدیرعامل اما در صورت بروز نارسایی آن را به پای مدیر می‌نویسند

کمی پیش‌تر هم جواد نکونام درباره جذب ماشاریپوف گفته بود: «من خودم دوستم را فرستادم تا با او صحبت کند. اول فصل هم با ماشاریپوف صحبت کرده بودم و توانستیم او را به تیم‌مان بیاوریم. حالا باشگاه هزینه‌های او را پرداخت کرده و دستش درد نکند.» 

می‌توان این طور برداشت کرد که توضیحات هژبری درباره دخالت نداشتن حجت کریمی در جذب ماشاریپوف همزمان پاسخی به صحبت‌های نکونام هم هست. هژبری تاکید کرده تمامی امور جذب ماشاریپوف زیر نظر شخص علی خطیر انجام شده و این بر خلاف ادعای نکونام است که گفته یکی از دوستانش را برای مذاکره پیش ماشاریپوف فرستاده بود.  البته ظاهرا ایجنت خارجی ماشاریپوف را بدون اینکه اینکه بداند به رستورانی برده‌اند که کریمی آنجا بوده تا بتوانند چنین عکسی بگیرند و در فضای مجازی بچرخد.

1359