کنار گذاشته شدن بنزما برای بازی مقابل نوبهار

کنار گذاشته شدن بنزما برای بازی مقابل نوبهار

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مشکلات کریم بنزما در الاتحاد عربستان همچنان ادامه دارد و این مشکلات قرار نیست که به این زودی ها تمام شود.

به گزارش فوتبالی ، کریم بنزما از وضعیتی که در تیم الاتحاد عربستان دارد ناراضی است و به دنبال ترک این تیم است. او چندی پیش تصاویری که با پیراهن تیم الاتحاد عربستان داشت را از صفحه شخصی خود حذف کرد. بنزما با مارسلو گایاردو سرمربی الاتحاد عربستان هم مشکل دارد.

تیم الاتحاد عربستان قرار است که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم نوبهار ازبکستان برود. مارسلو گایاردو سرمربی تیم الاتحاد، کریم بنزما را در لیست بازی رفت الاتحاد مقابل نوبهار ازبکستان قرار نداده است و به این ترتیب بنزما مقابل نوبهار به میدان نخواهد رفت.

به نظر می رسد که در پایان فصل کریم بنزما به طور کلی عربستان را ترک کند. او نتوانست خودش را با زندگی در عربستان وفق بدهد و اوضاع برایش در تیم الاتحاد خوب پیش نرفته است. بنزما به طور موقت دوباره به تمرینات الاتحاد برگشته بود اما اکنون مارسلو گایاردو سرمربی الاتحادی ها او را از لیست تیمش برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته است.

هواداران الاتحاد انتقاد های زیادی به این رفتار های کریم بنزما داشته اند و در شبکه های اجتماعی به او حمله می کنند.

1470