قابی از چهار بازیکن بارسلونا که ممکن است فروخته شوند

قابی از چهار بازیکن بارسلونا که ممکن است فروخته شوند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در تابستان 2024 تغییراتی خواهد داشت چرا که عملکرد آن ها در فصل جاری اصلا چنگی به دل نزده است و مشخص است که این باشگاه نیاز به تغییراتی عمده دارد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز سرمربی فعلی بارسلونا به طور قطعی در پایان فصل از جمع آبی و اناری پوشان جدا می شود و به این ترتیب اولین تغییر بارسلونا مربوط به سرمربی و کادر فنی خواهد بود اما قرار است که در ترکیب بارسلونا هم تغییراتی ایجاد شود.

بارسلونا می خواهد برخی از بازیکنان خود را به فروش برساند و بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد. بارسا به سراغ فروش بازیکنانی می رود که بتواند با قیمت بالایی آن ها را به فروش برساند تا شانس جذب ستاره داشته باشد. بارسلونا مدت ها است که ستاره ای به ترکیب خود اضافه نکرده است.

رونالد آرائوخو و فرنکی دی یونگ دو تا از گزینه های فروش هستند. این دو بازیکن قابلیت فروخته شدن با رقم قابل توجهی را دارند و بارسا می خواهد از فروش این دو بازیکن 200 میلیون یورو به دست بیاورد.

پدری و مارک آندره تراشتگن هم دو گزینه دیگر برای فروش هستند. پدری بازیکن جوان بارسلونا است و 21 سال سن دارد. البته عملکرد این بازیکن در این فصل از رقابت ها دچار افت شده است. تراشتگن در بازگشت از مصدومیت طولانی مدت خود عملکرد خوبی نداشته است. او از سال 2014 در بارسا حضور دارد و اکنون 32 ساله است و ممکن است که دیگر دوران حضورش در بارسا تمام شده باشد.

1470