قابی از چهار کاپیتان بارسلونا برای فصل جدید

قابی از چهار کاپیتان بارسلونا برای فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - پس از جدایی سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا از بارسلونا لازم بود تا تغییراتی در جمع کاپیتان های بارسلونا ایجاد شود و به این ترتیب اکنون چهار کاپیتان بارسلونا برای فصل جدید مشخص شده اند.

به گزارش فوتبالی، سرخیو بوسکتس در فصل گذشته کاپیتان اول بارسلونا بود و جوردی آلبا کاپیتان دوم آبی و اناری پوشان بود اما در این تابستان هر دوی این بازیکن ها جدا شدند و به این ترتیب بارسلونا دو تا از کاپیتان های خود را از دست داد.

برای فصل جدید قرار است سرجی روبرتو کاپیتان اول بارسلونا باشد. پس از آن مارک آندره تراشتگن به عنوان کاپیتان دوم بارسلونا انتخاب شده است. با توجه به این که سرجی روبرتو خیلی وقت ها در ترکیب اصلی بارسلونا قرار نمی گیرد، به نظر می رسد که در فصل آینده در بیشتر بازی ها قرار است بازوبند کاپیتانی را بر بازوی مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا ببینیم.

پس از روبرتو و تراشتگن، رونالد آرائوخو به عنوان کاپیتان سوم بارسلونا انتخاب شده است. این مدافع اروگوئه ای بازیکن آینده داری است و به نظر می رسد که در سال های آینده کاپیتان اول بارسلونا شود. فرنکی دی یونگ هم به عنوان کاپیتان چهارم بارسلونا انتخاب شده است.

در بارسلونا، انتخاب کاپیتان با رای گیری بازیکنان انجام می شود. سرجی روبرتو تنها کاپیتان حال حاضر بارسلونا است که محصول آکادمی این تیم یعنی لاماسیا است.

1470