فوتبالیست ایتالیایی به علت قتل فجیع نامزد سابقش به حبس ابد محکوم شد

فوتبالیست ایتالیایی به علت قتل فجیع نامزد سابقش به حبس ابد محکوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - جیووانی پادووانی بازیکن اسبق فوتبال ایتالیا به علت قتل نامزد سابقش الساندرا ماتیوتزی به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش فوتبالی، دادگاهی در بولونیا اعلام کرد که پادووانی در این پرونده مقصر شناخته شده است. این اتفاق در روز 23 آگوست 2022 رخ داده است. دادگاه پس از بررسی شاهد و دادگاهی دو ساعته حکم نهایی را صادر کرد. 

پادووانی که تا پیش از قتل در باشگاه سن کاتالادسه در لیگ دسته چهارم ایتالیا توپ می زد، پس از آن که با مشت، لگد، چکش، چوب بیسبال و یک صندلی به این زن حمله کرده بود و باعث مرگش شده بود، توسط ماموران پلیس بازداشت شد. پادووانی به خاطر این قتل فجیع به حبس ابد و پرداخت غرامت به خانواده قربانی محکوم شده است. 

یکی از شاهدان اصلی پرونده، کارآگاهی بود که در سال 2021 در مورد شکایت الساندرا از جیووانی به علت تعقیب او تحقیق کرده بود و از اختلافات این زوج خبر داشت. ماموران پلیس پس از بررسی شواهد پرونده به این نتیجه رسیدند که جیووانی مرتکب یک جنایت فجیع شده و به همین خاطر حکم بازداشت او صادر شد. 

کارآگاه پرونده اعلام کرد که جیووانی تماس های تلفنی پرشماری را حتی در ساعات پایانی شب با الساندرا می گرفته و روزی 10 ، 15 بار به مقتول زنگ می زده است. الساندرا رفتار قاتل را آزار دهنده عنوان کرده است

4125