یک بازی دیگر هم در لیگ ایتالیا به علت کرونا لغو شد

یک بازی دیگر هم در لیگ ایتالیا به علت کرونا لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی - ایتالیا روزهای نگران کننده ای را به خاطر ویروس کرونا سپری می کند. بیش از صد مبتلا به کرونا تا کنون پیدا شده اند که 18 تا از آنها زا منطقه لومباردیا هستند، منطقه ای که دانشگاه های مختلف آن به علت بیماری تعطیل شده و تمامی فعالیت های فرهنگی و ورزشی در آن لغو شده است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر 11 منطقه از این شهر قرنطینه شده تا 50 هزار نفر تحت محافظت باشند. بحران روی ورزش هم تاثیر گذاشته است. این هفته تمامی رویدادهای ورزشی در لومباردیا لغو شده است و به همین خاطر بازیهای آتالانتا - ساسولو، اینتر - سمپدوریا و ورونا - کالیاری شب گذشته لغو شدند.

امروز به این لیست بازی تورینو و پارما هم اضافه شد که چهارمین بازی لغو شده خواهد بود. اینتر باید پنجشنبه میزبان لودوگورتس در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی دور برگشت لیگ اروپا باشد و احتمالا این بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. ویروس هنوز به جنوب ایتالیا نرسیده است اما ناپولی نگران حضور 50 هزار نفر برای بازی مقابل بارسلونا در سن پائولو است. قرار است که همه اعضای بارسلونا تست کرونا بدهند.  البته یکی از مشکلات سازمان لیگ ایتالیا تعیین زمان برای بازیهای معوقه خواهد بود. اینتر برنامه فشدری برای حضور در جام حذفی ایتالیا و لیگ اروپا دارد.