مسی یا رونالدو؟ انتخاب ستاره رئال مادرید کدام فوق ستاره است؟

مسی یا رونالدو؟ انتخاب ستاره رئال مادرید کدام فوق ستاره است؟

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال ستاره باتجربه رئال مادرید اذعان دارد که نمی تواند در بحث "بهترین بازیکن تاریخ" از میان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، یک بازیکن را انتخاب کند، اما اعتراف کرد که حضور هر دو نفر در یک تیم بسیار جالب خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دنی کاروخال 5 سال پرافتخار را در کنار کریستیانو رونالدو در رئال مادرید سپری کرده است و از بین سال های 2013 و 218 موفق شده با رونالدو به جام های زیادی دست پیدا کند. در همان زمان بود که فوق ستاره پرتغالی موفق شد به مقام آقای گلی تاریخ رئال مادرید برسد و چند توپ طلا به دستاوردهای فردی اش اضافه کند. 

به نقل از سایت گل، حالا در بحث همیشگی "مسی یا رونالدو" از کارواخال انتظار می رفت که طرف رونالدو را بگیرد، اما احترام زیاد کارواخال برای لیونل مسی باعث شد تا از جواب دادن به این سوال طفره رود و کسی را انتخاب نکند. او در این باره گفت: "من مسی و رونالدو را در یک سطح می گذارم. من هیچ کدام را نسبت به دیگری برتر نمی دانم. آن ها هیولاهای دنیای فوتبال هستند. فکر می کنم آن ها با یک دیگر تفاوت زیادی دارند. مسی بازیکنی است که می تواند به عقب بازگردد و توپ را بگیرد و موقعیت بسازد، اما رونالدو یک ماشین گلزنی است و در محوطه جریمه واقعا ترسناک است."

4416