خداحافظی بارسلونا با ۵ بازیکن در پایان فصل

خداحافظی بارسلونا با ۵ بازیکن در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا قصد دارد در پایان فصل تحولی را در ترکیب این تیم ایجاد کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه موندو دپورتیوو احتمال خروج ۵ بازیکن از تیم فعلی بارسلونا در پایان فصل بالا به نظر می رسد. ۵ بازیکن در فهرست بازیکنان مازاد باشگاه قرار گرفته‌اند که دو نفر از این بازیکنان به دلیل پایان قراردادشان خواه یا ناخواه جدا خواهند شد چرا که باشگاه برنامه‌ای برای تمدید قرارداد آنها ندارد. یکی از آنها کاپیتان اول تیم یعنی سرخی روبرتو است و دیگری مارکوس آلونسو که در اکثر بازی های فصل مصدوم بوده و در ترکیب بلوگرانا به میدان نرفته است.

دیگر بازیکن این فهرست اوریول رومئو است، هافبک دفاعی که در ابتدای فصل جاری لالیگا به درخواست ژاوی هرناندز در فصل نقل و انتقالات تابستانی از خیرونا خریداری شد اما هرگز نتوانست دوران خوب خود در تیم خیرونا را در ترکیب آبی و اناری ها تکرار کند. در لیست اخراجی‌های مطرح بارسلونا در پایان فصل با نام رافینیا و یک مدافع میانی از میان ژول کونده، آندریاس کریستنسن و رونالد آرائوخو دیده می‌شود. در میان نام این سه مدافع، احتمال جدایی آرائوخو به دلیل تمایل او برای بازی در بایرن مونیخ بیشتر به نظر می‌رسد زیرا باشگاه می خواهد با فروش این بازیکن شرایط مالی تیم خود را نیز بهبود دهد.

لیورپولذیکی از تیم های خواهان رافینیا است زیرا این تیم رافینیا را بهترین گزینه برای جانشینی صلاح می داند. این بازیکن آشنایی کاملی با لیگ جزیره دارد و سریعا با تاکتیک تیم منطبق خواهد شد. برخلاف سایر گزینه ها مانند باکایوکو که شک و تردید در مورد آنها وجود دارد.

۱۰۰۹