برای اولین‌بار رخ داد؛ اسطوره سپاهان در باشگاهی به جز سپاهان!

برای اولین‌بار رخ داد؛  اسطوره سپاهان در باشگاهی به جز سپاهان!

پایگاه خبری فوتبالی - محرم نویدکیا برای دومین مقطع به عنوان سرمربی یک تیم لیگ برتری کار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا اسطوره سال‌های نه‌چندان دور باشگاه سپاهان است. هافبک فانتزی سابق طلایی‌پوشان که در اولین تصمیم سرمربیگری خود هم تیم اصفهانی را انتخاب کرد و پس از دو فصل کار از جمع طلایی‌پوشان جدا شد.

نویدکیا که مدتی بدون تیم بود و به عنوان گزینه سرمربیگری باشگاه‌های مختلفی مطرح می‌شد، در نهایت به مس رفسنجان پیوست تا با بازگشت دوباره خود به لیگ برتر، جذابیت مسابقات را در نیم فصل دوم بالا ببرد. نیمکتی که تا چندی پیش در اختیار ساکت الهامی بود ولی عدم نتیجه‌گیری باب میل مدیران مس باعث کنار رفتن الهامی شد.

جالب اینکه بدانید نویدکیا صاحب نیمکتی شده که در این مدت حرف و حدیث و گمانه‌زنی راجع به آن کم نبوده و گزینه‌های متفاوتی از جمله یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس هم به آن لینک شدند ولی درنهایت این اتفاق برای نویدکیایی افتاد که خود وی هم چندی پیش گفته می‌شد هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده خواهد گرفت.

محرم نویدکیا در حالی سرمربی مس رفسنجان شده که پیش از این به عنوان بازیکن و‌ سرمربی، او‌ را فقط در لباس سپاهان در ایران دیده بودیم و حالا وی برای اولین بار باید تجربه حضور در باشگاهی ایرانی جز سپاهان را تجربه کند.

نویدکیا در تنها دوره سرمربیگری خود در ۷۵ بازی که هدایت طلایی‌پوشان را در اختیار داشت، موفق به کسب ۴۱ پیروزی، ۱۸ تساوی و ‌۱۶ شکست شد تا میانگین امتیازی ۱/۸۸  امتیاز را برای هر بازی به ثبت برساند و البته وی توانست با سپاهان عنوان نائب قهرمانی با بیشترین امتیاز ممکن تا آن زمان را هم به دست بیاورد و حالا باید دید وی از پس ماموریت جدید خود در رفسنجان چگونه برخواهد آمد.

1997