تکذیب یک انتقال جنجالی؛ بازیکن سپاهان به مس رفسنجان ملحق نشده است!

تکذیب یک انتقال جنجالی؛ بازیکن سپاهان به مس رفسنجان ملحق نشده است!

پایگاه خبری فوتبالی- انتقال علی‌اصغر اعرابی بازیکن فصل گذشته سپاهان به مس رفسنجان صحت ندارد و این بازیکن هیچ قراردادی را امضا نکرده است.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز تصویری از علی‌اصغر اعرابی با پیراهن مس رفسنجان منتشر شد که اکثر رسانه‌ها را به اشتباه انداخت. عکس ساده است؛ یک بازیکن پیراهن مس رفسنجان را در دست دارد و همه‌چیز کاملا شبیه یک مراسم معارفه است اما داستان زمانی جالب می‌شود که کانال رسمی باشگاه مس رفسنجان با گذشت چند ساعت، هیچ خبری مبنی بر جذب این بازیکن منتشر نکرد.

با پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی مشخص شد انتقال علی‌اصغر اعرابی به جمع شاگردان محرم نویدکیا صحت ندارد و صرفا شیطنت رسانه‌ای است. عکس منتشر شده از اعرابی به ابتدای نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وسوم برمی‌گردد، این بازیکن با مس رفسنجان به توافق رسیده بود اما درنهایت راهی شمس‌آذر قزوین شد و این تصویر هم هیچ‌وقت منتشر نشد. انتشار این تصویر در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات هم جالب به‌نظر می‌رسد چراکه اعرابی اکنون تیمی ندارد و شاید انتشار چنین محتوایی حتی فراتر از شیطنت رسانه‌ای باشد.

اعرابی در ابتدای لیگ بیست‌وسوم پیراهن شمس‌آذر قزوین را به تن داشت و پس از عملکردی نسبتا قابل قبول در نیم‌فصل به سپاهان پیوست و اکنون در آستانه شروع بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر خلیج فارس، آینده این بازیکن همچنان مشخص نیست.

5793