انتقاد مدافع سابق چلسی از وضعیت مدیریتی آبی‌ها

انتقاد مدافع سابق چلسی از وضعیت مدیریتی آبی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در این فصل علی‌رغم هزینه‌های هنگفتی که انجام داد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و فاصله زیادی با تیم‌های بالانشین لیگ برتر انگلیس دارد.

به گزارش فوتبالی، چلسی در جریان دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس، با 4 گل مقابل لیورپول تحقیر شد تا وضعیت آبی‌های لندن پیچیده‌تر از قبل شود. آن‌ها شرایط خوبی ندارند و با ادامه همین روند، بعید است در این فصل بتوانند سهمیه رقابت‌های اروپایی را به دست بیاورند.

فرانک لبوف بازیکن سابق فرانسوی چلسی که طی سال‌های 1996 تا 2001 برای تیم لندنی توپ می‌زد، در انتقاد از تصمیمات مدیریتی در چلسی گفت: «اگر عضو هیئت مدیره‌ی چلسی بودم، اولین تصمیمی که می‌گرفتم این بود که خودم را اخراج کنم! من این کار را به دلیل تصمیمات وحشتناکی که در جذب بازیکنان متوسط داشتم انجام خواهم داد.»

لبوف اضافه کرد: «زمانی که پوچتینو وارد تیم شد، گفتم شرایط برای او سخت خواهد بود. مدیریت جدید یک نوع بیماری در تیم تکثیر کرده است. چلسی زمان زیادی طول خواهد کشید تا پس از تصمیم خود برای جذب بازیکنان جوان با قراردادهای بلندمدت به شرایط ایده‌آل برسد.»

لبوف حتی برای خروج از شرایط بحرانی راهکار ارائه داد و درباره آن گفت: «باید پوچتینو را حفظ کنیم و پول بیشتری را برای جذب بازیکنان با تجربه‌تر خرج کنیم. اما من می‌ترسم بازیکنان بزرگ دیگر حاضر نباشند برای ما بازی کنند.»

این در حالی است که برخی از کارشناسان و عده‌ای از هواداران معتقدند پروژه تاد بولی در چلسی زمان می‌خواهد و هنوز برای قضاوت آن زود است.

1428