چرا منچستریونایتد خریدی را در ژانویه انجام نداد؟

چرا منچستریونایتد خریدی را در ژانویه انجام نداد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر جدید بخش ورزشی منچستریونایتد به دلایل مختلف در فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکنی را جذب نکرد.

به گزارش فوتبالی، سرجیم رتکلیف پس از خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد مدیریت بخش ورزشی این باشگاه را با تیم جدید مدیریت خود برعهده گرفت اما هواداران شیاطین سرخ برای خریدهای خاص در این تیم حداقل باید تا تابستان ۲۰۲۴ منتظر باشند و در ژانویه بازیکنی به این باشگاه اضافه نخواهد شد. سر جیم رتکلیف و تیم مشاوره او تصمیم گرفتند به دلایل مختلفی هیچ بازیکن جدیدی را در زمستان به خدمت نگیرند. اولین دلیل کمبود بودجه زمستانی باشگاه منچستریونایتد است که باعث ورود بازیکنان بی کیفیت به این تیم می شد.دلیل دوم نامطمئن بودن جایگاه اریک تن هاگ به عنوان هدایت کننده خرید های پروژه جدید باشگاه بود زیرا نتایج پر نوسان تن هاگ باعث شده هنوز آینده او برای فصل آینده تضمین نشده باشد.

اما مهمترین دلیل این تصمیم ذخیره بودجه برای تغییرات بزرگ تابستانی در تیم بوده است. منچستریونایتد در تابستان به دنبال فروش بازیکنان مختلفی خواهد بود که بودجه تیم را افزایش خواهند داد. انتظار بر این است یک مدافع وسط، یک مدافع راست، هافبک، وینگر و حتی یک مهاجم نوک جدید در تابستان وارد تیم شوند تا این تیم دوباره با تیم های لیورپول و منچسترسیتی و سایر رقبا برای قهرمانی بجنگد.

۱۰۰۹