عکس؛ لحظه‌ای که دو بازیکن منچسترسیتی به هالند خندیدند

عکس؛ لحظه‌ای که دو بازیکن منچسترسیتی به هالند خندیدند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچسترسیتی و برنلی در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، ارلینگ هالند در این بازی از ابتدا درون ترکیب منچستر سیتی قرار نگرفته بود و کار را از روی نیمکت شروع کرد. مهاجم نروژی در ادامه بازی در دقیقه 71 به جای کوین دی بروینه وارد میدان شد. ارلینگ هالند یک دوره مصدومیت را پشت سر گذاشته است و پپ گواردیولا به آرامی در حال آماده کردن او است و می خواهد کم کم دوباره هالند را در شرایط مسابقه قرار بدهد.

ارلینگ هالند در دقایقی که در میدان حضور داشت، تلاش کرد تا گلزنی کند اما موفق نشد. روی یک صحنه او می خواست توپ را به سمت دروازه برنلی شوت کند اما به جای توپ، سایه توپ را هدف قرار دارد و در اصطلاح سایه زنی کرد و توپ از مقابلش رد شد. در واقع هالند زمانبندی و هدف گیری درستی روی این صحنه انجام نداد.

وقتی که این اتفاق افتاد، ماتئو کواچیچ و برناردو سیلوا که روی نیمکت منچستر سیتی نشسته بودند، به ارلینگ هالند و ضربه ای که می خواست به توپ بزند خندیدند و به این ترتیب او را سوژه خود کردند.

1470