خط قرمز روی خاطره تلخ 2015؛ کاپیتان احسان جبران مافات کرد!

خط قرمز روی خاطره تلخ 2015؛ کاپیتان احسان جبران مافات کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- احسان حاج‌صفی با گل کردن آخرین پنالتی ایران در مصاف با سوریه یکی از تلخ‌ترین خاطرات دوران فوتبالی‌اش را از اذهان پاک کرد. 

به گزارش فوتبالی، احسان حاج‌‌صفی که در جدال با سوریه یکی از بهترین‌ بازی‌های دوران ملی‌اش را به نمایش گذاشت و بی‌چون‌ و چرا بهترین بازیکن ایران در تقابل با سوریه بود اشتباه بزرگ 9 سال قبل خود در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا را به باد فراموشی سپرد.

حاج‌صفی در جریان ضربات مرگبار پنالتی ایران مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا اولین پنالتی ایران را هدر داد و پنالتی‌اش را به بیرون زد. اما حالا بعد از 9 سال و از قضا در تورنمنت جام ملت‌های آسیا جبران مافات کرد و توانست آخرین ضربه پنالتی ایران را در برابر سوریه به زیباترین شکل ممکن به تور دروازه رقیب بچسباند و به نوعی کار کریم انصاری‌فرد، رامین رضاییان، امید ابراهیمی و مهدی ترابی را تکمیل کند و ایران را به دور بعدی مسابقات برساند. 

 فراموش نکنیم که ایران ده نفره به سخت‌ترین شکل ممکن توانست سوریه را شکست بدهد و قطعا باید در تاکتیک تیم ملی برای مسابقه با ژاپن یک نگرش دقیق و برنامه‌ریزی شده صورت بگیرد. 

 

9098