لیورپول همچنان در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید

لیورپول همچنان در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیورپول همچنان در پی جذب یک مدیر ورزشی جدید است.

به گزارش فوتبالی، یکی از گزینه‌های اصلی پست مدیر ورزشی لیورپول، تیم اشتایدن آلمانی است که از تابستان ۲۰۲۳ به عنوان مدیر فنی باشگاه وستهام فعالیت می‌کند و پیش از آن در تیم های بایرلورکوزن و وردربرمن آلمان هم شاغل بوده است. اشتیان در زمان حضور خود در بایرلورکوزن در انتصاب ژابی آلونسو نقش مهمی داشت. یکی دیگر از گزینه های باشگاه لیورپول استخدام مایکل ادواردز به عنوان مدیر ورزشی جدید بود که ادورادز پیشنهاد لیورپول برای بازسازی باشگاه در دوران پس از یورگن کلوپ را رد کرد.

به نقل از فابریزیو به نقل از رومانو، ادواردز در حال حاضر علاقه‌ای به قبول پیشنهاد هیچ باشگاهی برای پست مدیریت ورزشی را ندارد. او هم اکنون به همراه ایان گراهام، مدیر سابق بخش تحلیل و آنالیز داده‌ی لیورپول، یک شرکت مشاوره‌ی ورزشی تأسیس کرده و به این حرفه مشغول است.

علت اصلی موفقیت لیورپول حد فاصل ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ در کنار کلوپ، بی‌شک عملکرد مایکل ادواردز و تیم نقل و انتقالاتی‌ او بوده‌ است. او در عملیات فروش کوتینیو و خرید صلاح، مانه، آلیسون، فن دایک و بسیاری از بازیکنان کلیدی فعلی تیم نقش مهمی داشت و لیورپول با حضور او از سیستم مدیریتی منظمی برخوردار بود.

۱۰۰۹