دو مقصد ایده‌ال برای آینده کلوپ از نگاه فردیناند

دو مقصد ایده‌ال برای آینده کلوپ از نگاه فردیناند

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند مدافع اسبق منچستریونایتد از دو گزینه برای جانشینی گرت ساوتگیت روی نیمکت تیم ملی انگلیس نام برد.

به گزارش فوتبالی، در ماه ژوئن، تیم ملی انگلیس باید در یورو 2024 در آلمان شرکت کند که شاید این آخرین تورنمنت بزرگ گرت ساوتگیت باشد.  قرارداد ساوتگیت در ماه دسامبر به اتمام می رسد و احتمالا تیم ملی انگلیس به سراغ مربی جدیدی برای حضور در جام جهانی آینده خواهد رفت. 

ساوتگیت از سال 2016 هدایت تیم ملی انگلیس را به عهده دارد و هر چند که تیمش نتوانسته در تورنمنت های بزرگ به قهرمانی برسد اما آنها همواره یکی از مدعیان بوده اند و در مسابقات مختلف، نمایش خوبی داشته اند. 

ریو فردیناند معتقد است که فدراسیون فوتبال انگلیس از حالا باید به دنبال استخدام جانشین ساوتگیت باشد. وی اعتقاد دارد که یورگن کلوپ مربی آلمانی که وداعش با لیورپول در پایان فصل را اعلام کرده در کنار ژوزه مورینیو سرمربی اخراجی رم، بهترین گزینه ها هستند. وی اظهار داشت :" اگر به جای مقامات فوتبال انگلیس بودم، همین حالا گفتگو را با  کلوپ آغاز می کردم. اگر جای کلوپ بودم، هدایت تیم ملی انگلیس را می پذیرفتم و به قهرمانی جام جهانی فکر می کردم. او باید به تیم ملی انگلیس یا بارسلونا برود.  فدراسیون انگلیس باید سراغ کلوپ یا مورینیو برود چرا که این دو مربی در هر جایی که باشند، تیم هایشان با تمام قوا می جنگند. ساوتگیت مرد بسیار بسیار خوش شانسی است چرا که در این دوره و در این نسل، هدایت تیم ملی انگلیس را به عهده دارد. او بلینگام را در اختیار دارد که کل برنابئو را روی دوش خود می کشد و فودن، ساکا، کین ، استونز و رایس در ترکیبش هستند."

4125