نیمار برای سومین بار پدر می‌شود؟

نیمار برای سومین بار پدر می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار با وجود آن که به علت مصدومیت شدید خود مدتی است که از میادین دور است اما همچنان به خاطر جنجال های خود در خارج از زمین فوتبال، مورد توجه رسانه ها قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، حالا وبسایت لئو دیاز گزارش داده است که آماندا کیمبرلی مدل و اینفلوئنسر به نیمار اعلام کرده است که فرزند سوم این بازیکن را باردار است. در حقیقت نیمار و این مدل، رابطه ای کوتاه مدت  را داشته اند اما به نظر می رسد که نیمار به زودی صاحب فرزند سومش می شود. نیمار اخیرا از رابطه با نامزد سابقش برونو بیانکاردی صاحب دختری به نام "ماوی" شده بود. البته نیمار یک فرزند بزرگ تر به نام "لوکا دیوی" را هم دارد و احتمالا به زودی صاحب سومین فرزندش می شود. 

وبسایت "لئو دیاز" گزارش داده است که خانواده نیمار بدون هیچ مشکلی از خبر بارداری کیمبرلی استقبال کرده اند و منتظر تولد فرزند او هستند. البته نیمار منتظر تولد این بچه در ماه می خواهد ماند تا از او تست DNA بگیرد و مشخص شود که آیا واقعا این بچه مال اوست و صاحب سومین فرزندش خواهد شد یا نه. 

نیمار پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی برزیل در حال ریکاوری است. او در بازی سلسائو و اروگوئه دچار مصدومیت شد و ادامه فصل و کوپا آمریکا را از دست داد. الهلال اخیرا نیمار را از لیست تیمش برای نیم فصل دوم خط زده و رنان لودی را جایگزین او کرده است. 

4125