نظر جالب نیمار در مورد روزهای سختش در فوتبال

نظر جالب نیمار در مورد روزهای سختش در فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی باشگاه الهلال می گوید به خاطر مصدومیت وحشتناک اخیرش، می خواست با دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی، نیمار در تابستان سال گذشته با رقم 90 میلیون یورو از پی اس جی جدا شد و به الهلال پیوست و در نظر داشت تا دوران جدیدی را این بار در خاورمیانه آغاز کند، اما این ستاره برزیلی در ماه اکتبر از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و تاکنون نتوانسته پا به توپ شود و یا در تمرینات حضور داشته باشد. 

نیمار با انتشار یک پست در اینستاگرام نوشت: "بعد از دچار شدن به این مصدومیت، روزهای سخت زیادی وجود داشت. روزهایی که واقعاً می خواستم تسلیم شوم، چون در چنین شرایطی بودن بیشتر از حد تحمل من بود. اما اینجا یک جنگجو وجود دارد که تا لحظه ای که به چیزی که می خواهد نرسد، تسلیم نمی شود. خدا به من قدرت و صبر می دهد. ما هر روز می جنگیم و به این جنگیدن ادامه می دهیم."

نیمار به آخرین روزهای ریکاوری اش نزدیک می شود و هواداران الهلال بی نهایت منتظر دیدن نیمار در زمین هستند. هفته گذشته نیز رودولفو لاندیم رئیس باشگاه فلامینگو فاش کرد نیمار در اواسط ماه سپتامبر آماده بازی کردن خواهد شد. 

4416