عکس؛ مراسم معارفه نیمار جونیور در الهلال عربستان

عکس؛ مراسم معارفه نیمار جونیور در الهلال عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور که در این تابستان پی اس جی را ترک کرد و راهی الهلال عربستان شد، امشب به طور رسمی در ورزشگاه خانگی تیم الهلال معارفه شد و به این ترتیب او کار خود را در الهلال به طور رسمی شروع خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته دوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، الهلال عربستان به مصاف الفیحا رفته است. پیش از شروع این بازی، مراسم معارفه نیمار جونیور در الهلال عربستان برگزار شد. این بازی در ورزشگاه ملک فهد که ورزشگاه خانگی تیم الهلال عربستان است برگزار می شود و مراسم معارفه نیمار هم در همین ورزشگاه برگزار شد.

نیمار با رقمی حدود 90 میلیون یورو از پی اس جی راهی الهلال عربستان شده است. این در حالی است که نیمار جونیور قرار است سالانه 100 میلیون یورو دستمزد در الهلال عربستان دریافت کند. البته قرارداد او با الهلال بند های عجیب و ویژه ای هم دارد و ستاره برزیلی قرار است در کشور عربستان یک زندگی لاکچری را تجربه کند.

نیمار در ورزشگاه مملو از جمعیت ملک فهد معارفه شد. الهلال در این تابستان به دنبال مسی بود اما پس از ناکامی از جذب او به سراغ جذب نیمار جونیور رفت و این بازیکن را خریداری کرد.

1470