تماس الشباب با ستاره سابق منچستریونایتد

تماس الشباب با ستاره سابق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد که در پایان فصل گذشته به بازیکن آزاد تبدیل شد، مذاکراتی با باشگاه الشباب عربستان داشته است.

ب گزارش فوتبالی، دخیا در پایان فصل گذشته از یونایتد کنار گذاشته شد و به دوران 12 ساله خود در اولدترافورد خاتمه بخشید. این دروازه بان 33 ساله در شش ماه اخیر نتوانسته مقصد مناسبی برای خودش پیدا کند و با وجود شایعاتی که در مورد بازگشتش به یونایتد مطرح شده بود، این اتفاق رخ نداده است. در تابستان گذشته شایعاتی در مورد پیوستن دخیا به النصر مطرح شده بود و حالا دیلی میل از مذاکرات دروازه بان اسپانیایی با الشباب خبر داده است. 

دخیا که 545 بازی در یونایتد داشت، در حالی از این تیم جدا شد که هوادارانشان تصور می کنند که از دست دادنش اشتباه بوده چرا که اونانا عملکرد ضعیفی داشته است. دخیا در آخرین فصلش در یونایتد توانست دستکش طلایی لیگ انگلیس را کسب کند چرا که هفده کلین شیت داشت. این دروازه بان در فصل 18-2017 نیز با هجده کلین شیت به این  جایزه رسیده بود.

دخیا با توجه به این که بازیکن آزاد محسوب می شود، نیازی به مشخص شدن تکلیفش پیش از اتمام نقل و انتقالات ژانویه ندارد و بعد از آن نیز به عنوان بازیکن ازاد می تواند به هر تیمی که بخواهد، ملحق شود. دروازه بان سابق اتلتیکو بیش از شش ماه است که بدون تیم است. 

4125