واکنش جالب کاپیتان لیورپول به جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل

واکنش جالب کاپیتان لیورپول به جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی- ویرجیل فن دایک، معتقد است تصمیم یورگن کلوپ برای جدایی از لیورپول باعث می‌شود تا قرمزها انگیزه بیشتری برای کسب جام در این فصل داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، بی‌شک ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی قرمزهای مرسی ساید، یکی از بهترین خریدهای یورگن کلوپ در طول دوران حضورش در لیورپول بود. این بازیکن تاثیر زیادی در پیشرفت لیورپول در چند سال اخیر داشت و حالا تبدیل به کاپیتان اول تیمش شده است.

ویرجیل فن دایک، کاپیتان باشگاه لیورپول، رو شنبه در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول در واکنش به جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل گفت: «تصمیم شوکه‌کننده یورگن کلوپ مبنی بر این‌که این آخرین فصل او به عنوان سرمربی لیورپول خواهد بود، برای بازیکنان سخت بود؛ اما باعث شد انگیزه بیشتری برای ادامه فصل بگیرند.»

فن دایک در ادامه صحبت‌هایش گفت: «پذیرش جدایی کلوپ سخت است، چون فکر می‌کنم حضور او برای ما و کل تیم‌های لیگ برتر اهمیت خاصی دارد.»

کاپیتان قرمزها اضاقه کرد: «ما هنوز اهداف زیادی برای رسیدن در فصل جاری داریم و می‌خواهیم رییس را با یک جشن بزرگ بدرقه کنیم.»

لیورپول روز یکشنبه در دور چهارم جام حذفی انگلیس از نوریچ سیتی میزبانی می کند و روز چهارشنبه در لیگ برتر از چلسی استقبال می‌کند و آن‌ها فرصت ندارند تا بیش از این درگیر اخبار مربوط به جدایی یورگن کلوپ باشند.

ویرجیل فن دایک در این باره گفت: «ما برای تقابل با نوریچ سیتی در جام حذفی آماده هستیم. ما می‌خواهیم یک پایان باشکوه برای یورگن کلوپ رقم بزنیم!»

1428