زمان بازگشت کلوپ به مربیگری از نظر کاپیتان لیورپول

زمان بازگشت کلوپ به مربیگری از نظر کاپیتان لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – ویرجیل فن دایک انتظار دارد تا یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از جدایی اش از آنفیلد در پایان فصل، بازگشتی سریع به دنیای مربیگری داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، کلوپ در پایان فصل جاری از سمت خود در باشگاه لیورپول کناره گیری خواهد کرد تا به 9 سال موفقیت آمیز خود در این تیم پایان دهد در حالی که به گفته خودش حداقل یک فصل را پیش از فکر کردن به بازگشت به دنیای مربیگری، به خود استراحت خواهد داد و حتی امکان دارد که دیگر به شغل قبلی خود بازنگردد. 

فن دایک، کاپیتان تیم لیورپول، در مصاحبه اخیر خود با نشریه تایمز، اقرار کرد که از شنیدن جدایی قریب الوقوع کلوپ ناراحت شده است اما ادعا کرد که انتظار ندارد این سرمربی آلمانی برای مدتی طولانی از فوتبال دور بماند:" هیچوقت فکر نمی‌کردم که قرار است روزی بدون سرمربیگری او در لیورپول، در این تیم بازی کنم. اگر به لیورپول فکر کنید، یورگن کلوپ یکی از اولین افرادی است که به فکرتان خطور خواهد کرد. او بخشی از فرهنگ شهر است . موفقیتی که ما داشته ایم فوق العاده بوده است و اتفاقاتی که از زمان آمدن او به باشگاه رقم زده ایم، اما فکر می‌کنم که این تصمیم را به خاطر خودش و خانواده اش گرفته و به آن یک سال احتیاج دارد. من فکر می‌کنم که او بلافاصله و به سرعت بازخواهد گشت زیرا او فوتبال را زندگی می‌کند و آن را نفس می‌کشد، خواهیم دید."

2102