محبی و چالش اثبات به خداداد با گل مردود!

محبی و چالش اثبات به خداداد با گل مردود!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد محبی روز خوبی را پس از انتقادات وارده به خود توسط خداداد عزیزی داشت.
به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان بدشانس بازی امروز ایران و امارات، محمد محبی بود. بازیکنی که پس از ورود به زمین مسابقه در دقیقه ۶۷ به جای مهدی قایدی توانست ۱۴ دقیقه بعد گلزنی کند که این گل توسط وی‌ای‌آر مردود اعلام شد.
بازیکن تیم روستوف روسیه که توانسته بود در دقیقه ۸۱ بازی توپ برگشتی پس از برخورد به تیرک افقی دروازه امارات را با ضربه‌ای زیبا به تور دروازه حریف بچسباند، به دلیل خطایی که قبل از به ثمر رساندن گل مرتکب شده بود، گلش مردود اعلام شد.
اما این درخشش وینگر بوشهری در شرایطی رقم خورد که بعد از بازی با هنگ‌کنگ خداداد عزیزی علیه این بازیکن جبهه گرفته و معتقد بود محبی در تیم ملی جواب نداده است. عزیزی که خود چندی پیش به عنوان عضوی از کادرفنی تیم ملی فعالیت داشت، معتقد بود محبی به عنوان یک وینگر نمی‌تواند یک در مقابل یک را بردارد و با وجود علاقه قلعه‌نویی به وی، این بازیکن نمی‌تواند از توانایی فنی خود استفاده کرده و قایدی از او بهتر است.
شاید همین صحبت‌ها باعث شده بود تا محمد محبی با انگیزه‌ای بیشتر وارد میدان شود و در حضور کوتاه مدت خود هم عملکرد خوبی داشت تا انتقادات خداداد را با عملکردش بی‌پاسخ نگذارد.

1997