شرایط پیچیده بنزما؛ احتمال انتقال قرضی به یک تیم عربستانی دیگر

شرایط پیچیده بنزما؛ احتمال انتقال قرضی به یک تیم عربستانی دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط کریم بنزما در الاتحاد پیچیده تر از همیشه است.

به گزارش فوتبالی، آژانس خبری فرانس پرس گزارش داده است که بنزما همچنان به جدایی فشار می آورد و می خواهد مدتی به صورت موقتی به باشگاهی دیگر برود تا از نظر روحی و ورزشی احیا شود.

گزارشات حاکی از آن است که این مهاجم حس می کند که در حال حاضر در الاتحاد نمی تواند بهترین نمایش خود را داشته باشد و خواستار انتقال قرضی خود به تیمی دیگر شده است و حاضر نیست که در نیم فصل دوم در الاتحاد بازی کند. در حال حاضر پیشنهاد الاتحاد این است که بنزما قرضی به تیمی دیگر در عربستان برود. 

از سویی نشریه الریاضیه عربستان نیز گزارش داده است که مارسلو گایاردو سرمربی آرژانتینی الاتحاد هم از تاخیر بنزما در بازگشت به تمرینات عصبانی است و اعلام کرده است که اجازه بازگشت این بازیکن به تمرین را نمی دهد. در واقع بنزما به بهانه گیر افتادن در جزایر موریس با تاخیر از تعطیلات زمستانی برگشت و در حال حاضر اختصاصی در عربستان تمرین می کند آن هم در حالی که هم تیمی هایش در امارات اردو زده اند. 

بنزما در 20 بازی در الاتحاد 12 گل زده و آمار بدی نداشته اما در هفته های اخیر دچار افت شده است و ناکامی الاتحاد در جام جهانی باشگاه ها و شکست سنگین آنها مقابل النصر باعث خشم هواداران شده و بنزما را یکی از مقصران نتایج ضعیف می دانند. 

گایاردو در حال حاضر با قاطعیت اعلام کرده است که نیازی به بنزما ندارد. آرسنال، چلسی و المپیک لیون می توانند برخی از مقاصد احتمالی بنزما باشند. 

4125