احتمال پیوستن کریم بنزما به تیم سابقش

احتمال پیوستن کریم بنزما به تیم سابقش

پایگاه خبری فوتبالی - لیون فرانسه با توجه به نارضایتی کریم بنزما از حضور در الاتحاد عربستان، به دنبال حرکتی هیجان‌انگیز برای جذب کریم بنزماست.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فابریس هاوکینز، روزنامه نگار RMC Sport، تیم لیون که در شرایط بحرانی در این فصل لیگ 1 فرانسه به سر می‌برد و در رده شانزدهم جدول قرار گرفته مشتاقانه به دنبال جذب مهاجم و ستاره سابق رئال مادرید است. کریم بنزما محصول آکادمی جوانان لیون بود و در 148 بازی که برای این تیم انجام داد موفق شده 66 گل نیز به ثمر برساند. بنزما در سال 2009 لیون را به مقصد اسپانیا برای حضور در رئال مادرید ترک کرد.

ملی پوش سابق فرانسه در تابستان پس از جدایی از کهکشانی‌ها به الاتحاد عربستان پیوست، اما همه چیز آنطور که برنامه‌ریزی کرده بود پیش نرفت. بنزما بارها و بارها مورد انتقاد شدید حامیان و مفسران فوتبال عربستان قرار گرفت و با بازگشت به تمرین این تیم با 17 روز تاخیر مسئولان باشگاه را به شدت عصبانی کرد. کریم بنزما علاقه زیادی برای بازگشت و بازی در لیگ‌های اروپایی دارد. لیونی‌ها علیرغم علاقه‌ای که برای جذب کریم بنزما دارند اما به نظر می‌رسد از عهده پرداخت دستمز این بازیکن برنمی2آیند و اگر بنزما بخواهد دوباره به تیم سابقش بپیوندد، باید از بخشی از حقوق سنگین خود صرف نظر کند.

تنها یک ماه پس از انتقال به الاتحاد، بنزما و نونو اسپریتو سانتو با یکدیگر دچار اختلاف شدند و سرمربی پرتغالی این تیم علیرغم موفقیت‌هایش در الاتحاد، در نهایت به دلیل درگیری با بنزما از سمت خود برکنار شد. گفته می شود باشگاه عربستانی نیز مشتاق فروش این مهاجم فرانسوی است و آنها تا پایان ماه فرصت دارند تا قرارداد خود را نهایی کنند. اگر قرارداد بنزما در ژانویه نهایی نشود، به احتمال زیاد دیگر شانس بازی در لیگ عربستان را نخواهد داشت، به این دلیل که این لیگ تا اواسط فوریه پس از جام ملت‌های آسیا در قطر تعطیل است.

1369