توییت‌های مدیر اجرایی منچستریونایتد علیه این تیم که هنوز حذف نکرده!

توییت‌های مدیر اجرایی منچستریونایتد علیه این تیم که هنوز حذف نکرده!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در سالهای اخیر در سراشیبی قرار گرفته و حسرت موفقیت های رقیب همشهری یعنی منچسترسیتی را خورده است.

به گزارش فوتبالی، مدیران منچستریونایتد برای این که بتوانند الگوی موفقیت را از منچسترسیتی یاد بگیرند به سراغ استخدام یکی از مدیران ارشد این تیم رفتند. در حقیقت عمر براده که به عنوان مدیر امور فوتبال باشگاه گروه باشگاه های سیتی (شامل ژیرونا، منچسترسیتی، نیویورک سیتی و چندین باشگاه دیگر) فعالیت می کرد، حالا به عنوان مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد منصوب شده است. 

سر جیم رتکلیف سهامدار جدید منچستریونایتد که 25 درصد از مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفته، یکی از اولین اقدامات مهم خود را با استخدام براده انجام داده است.  

نکته اما این جاست که براده که بیش از یک دهه در منچسترسیتی کار کرده، تجربه توییت زدن علیه رقبای این تیم را هم داشته است. به طور مثال در فوریه 2012  و در زمانی که منچسترسیتی و چلسی به تساوی سه بر سه رسیده بودند، عمر در پیامی در شبکه اجتماعی اکس نوشته است:" در فرودگاه به علت بارش برف گیر افتاده ام و پروازم به تاخیر افتاده است. با تماشای بازی منچستریونایتد و چلسی روی آیپد وقت کشی می کنم و امیدوارم که منچستریونایتد شکست بخورد." و در پیامی دیگر پس از گل خوان ماتا با پاس فران تورس نوشته است:" گل! چلسی 2-0 منچستریونایتد! ایول! درود بر ارتباط اسپانیایی!"

یک سال بعد و در سال 2013 ، او در پیام دیگری به کامبک دراماتیک یونایتد مقابل بایرن مونیخ در سال 1999 اشاره کرده و مدعی شده که تیم آلمانی در آن بازی بهتر بوده است:" بازی منچستریونایتد و بایرن در فینال جام باشگاه های اروپا 1999 را تماشا کردم. فراموش کرده بودم که چقدر بایرن در آن بازی لایق برد بود." 

براده در سال 2014 و یک سال پس از بازنشستگی فرگوسن در مورد شرایط یونایتد زیر نظر دیوید مویس نوشته است:" منچستریونایتد، چطور دچار این وضع مزخرف شدی؟" 

طبیعتا براده مجبور است که این پیام ها را به عنوان مدیر اجرایی جدید منچسترسیتی حذف کند!

4125