تیره شدن رابطه ژاوی با برخی از بازیکنان بارسلونا

تیره شدن رابطه ژاوی با برخی از بازیکنان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی حال حاضر بارسلونا اوضاع چندان خوبی در جمع آبی و اناری پوشان ندارد و شرایط برای او بسیار دشوار شده است.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی پس از این که در فینال سوپرکاپ اسپانیا با نتیجه چهار بر یک مقابل رئال مادرید شکست خورد، به شدت تحت فشار قرار گرفت. او شب گذشته موفق شد مقابل تیم سالامانکا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های کوپا دل ری به پیروزی برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود. البته این برد او هم حرف و حدیث زیاد داشت چرا که بارسا عملکرد چندان خوبی در این دیدار نداشت.

به نقل از The Athletic، رابطه ژاوی هرناندز با برخی از بازیکنانش در این فصل از رقابت ها تیره و تار شده است. در واقع نتیجه گیری های ضعیف بارسا موجب شده است تا میان ژاوی و شاگردانش اختلافاتی به وجود بیاید. در بازی بارسلونا مقابل والنسیا بود که ژاوی در کنار زمین بازیکنان خود را با الفاظ زشتی مورد خطاب قرار می داد.

رابرت لواندوفسکی یکی از بازیکنانی است که رابطه اش با ژاوی تیره شده است. در واقع ژاوی انتقاد های زیادی به عملکرد مهاجم لهستانی وارد کرده است. ژول کنده وقتی که ژاوی از او به عنوان مدافع راست استفاده می کرد و توجهی به او نداشت که یک مدافع وسط است، ارتباطش با ژاوی خراب شد.

1470