نجات موقت مانچو از پرتگاه

نجات موقت مانچو از پرتگاه

پایگاه خبری فوتبالی- مصاحبه سرمربی تیم ملی عربستان در مورد بازیکنان دعوت نشده به تیم ملی این کشور، تبعات سنگینی برای این مربی ایتالیایی به دنبال داشته است.

به گزارش فوتبالی، روزهای پراز حاشیه و حرف و حدیث برای روبرتو مانچینی فقط و فقط با یک برد قاطعانه می‌توانست به پایان برسد. بردی که مقابل عمان، نه قاطعانه اما در آخرین دقیقه به دست آمد تا این مربی ایتالیایی را از لبه پرتگاه به ساحل امن موقت برساند. 

با این که بعد از این برد هم انتقادات بازیکنان عربستانی و کارشناسان از این مربی به خاطر لیست دعوت شده‌ها و حرف‌هایی که مطرح کرده ادامه دارد اما در فوتبال نتیجه مرهمی است که هر زخمی را درمان می‌کند. البته برد دقیقه پایانی عربستان را نمی‌توان به شانس و اتفاقات بازی ارتباط داد و این تیم در طول بازی تیم برتر میدان بود.

 12 شوت و 4 شوت در چارچوب نشان از حملات زیاد سبزپوشان روی دروازه شاگردان برانکو داشت. تعداد پاس 2 برابر حریف و همچنین ارسال 6 کرنر در برابر 0 کرنر حریف نشان می‌دهد که مانچو در صورت نبردن بازی اسیر بی‌عدالتی فوتبال شده بود. 

محمد کانو با 2 شوت و 17 پاس در یک سوم دفاعی حریف و عملکرد هجومی خوب هم یکی از بازیکنان خوب مانچو در این بازی بود. 

در این بازی البته باید اشاره‌ای هم کرد به صلاح سعید الیحیایی که با یک پنالتی نزدیک بود یک امتیاز حساس برای تیمش بگیرد اما درخشش او در این بازی فقط به زدن پنالتی محدود نشد. 

او با آمار جالب 8 دریبل تکنیکی‌ترین بازیکن میدان بود. 9 بار در محوطه جریمه عربستان توپ را لمس کرد که از همه بازیکنان حاضر در میدان بیشتر بود.

 با این حال در نهایت این عربستان بود که توانست برنده بازی شود و بیش از هر کسی مانچینی را خوشحال کند. مربی‌ای که حتی بعد از برد از انتقادات تند یاسرالقحطانی در استودیوی تحلیل بازی بعد از برد در امان نماند. ستاره نام‌آشنای عربستانی‌ها این مربی را یک انسان نامحترم با عقده‌های روانی دانست. صحبت‌هایی که نشان می‌دهد پیروز نشدن در زمین مسابقه علاوه بر نگرفتن امتیاز و یا حذف تبعات بسیار سنگین‌تری برای این مربی ایتالیایی خواهد داشت.

4326