روند ضعیف تیم ملی عربستان: هفت شکست در هشت بازی اخیر

روند ضعیف تیم ملی عربستان: هفت شکست در هشت بازی اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود آن که عربستانی ها برای پیشرفت فوتبالشان هزینه های میلیاردی کرده اند، خبری از موفقیت در فوتبال ملی آنها نیست.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می رسید حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت تیم ملی ایتالیا بتواند نتایج آنها را عوض کند، در حال حاضر اوضاع عربستان خوب نیست. مانچینی با دستمزد سالانه 20 میلیون یورو پس از جدایی از تیم ملی ایتالیا راهی عربستان شد اما نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند. عربستان در مقابل مالی نیز با نتیجه سه بر یک در دیداری دوستانه در شهر پورتیمائو در پرتغال شکست خورد.  دومبیا و ترائوره گلهای مالی را به ثمر رساندند و گل سالم الدوساری نیز مانع از شکست نشد. این ضربه ای جدید به تیم ملی عربستان بود. 

در فاصله کمتر از سه ماه تا جام ملت های آسیا، شرایط عربستان نگران کننده به نظر می رسد چرا که با وجود آن که این تیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشت، در سال 2023 به هیچ وجه نتایج خوبی کسب نکرده اند. مانچینی در دو بازی اول خود در ورزشگاه نیوکاسل مقابل کاستاریکا و کره جنوبی باخته بود، در سومین بازی مقابل نیجریه به تساوی رسید و حالا در مقابل مالی شکستی جدید را تجربه کرده است. 

تیم ملی عربستان در هفت تا از هشت بازی اخیرش شکست خورده و فقط یکی را مساوی کرده است. آنها با توجه به سرمایه گذاری های سنگین خود در حوزه فوتبال و تلاش برای میزبانی از جام جهانی 2034 ، امید زیادی دارند تا تیم ملی فوتبال کشورشان هم نتایج بهتری کسب کند. 

4125