واکنش مدیرعامل استقلال خوزستان به شایعه مذاکره با شیمبا

واکنش مدیرعامل استقلال خوزستان به شایعه مذاکره با شیمبا

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال خوزستان به اخبار پیرامون مذاکره با لوسیانو پریرا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال ایران وارد نقل و انتقالات زمستانی شده و بازار شایعات از همیشه داغ‌تر است. یکی از خبرهای نقل و انتقالاتی که اخیرا مطرح می شود، جدایی لوسیانو پریرا از مس رفسنجان و انتقال او به استقلال خوزستان است، به گونه‌ای که چندین رسانه حتی مدعی شدند این انتقال به زودی رسمی خواهد شد.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در گفت و گویی که چند روز پیش انجام داد، اعلام کرد شیمبا در لیست سرمربی تیم قرار دارد و مذاکرات با او در جریان است، ولی هیچگونه توافقی حاصل نشده است.

اما امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در مصاحبه‌ای که امروز با خبرگزاری تسنیم انجام داده، از مذاکره با شیمبا اظهار بی‌اطلاعی کرده و در این زمینه گفته است: «لوسیانو پریرا با مس رفسنجان قرارداد دارد و ما مذاکره‌ای با او نداشتیم. اگر هم صحبتی شده، از آن اطلاعی ندارم.»

این صحبت‌های متناقض انتقال شیمبا به تیم خوزستانی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده و مشخص نیست اخبار مربوطه تا چه اندازه صحت دارد. به هر حال پریرا با 5 گلی که در نیم فصل نخست لیگ برتر به ثمر رساند، ثابت کرد در سن 40 سالگی هنوز هم مهاجم خطرناکی است و حضور او می‌تواند کمک شایانی به تیم استقلال خوزستان باشد که این روزها در قعر جدول لیگ قرار گرفته و شرایط خوبی را سپری نمی‌کند.

7474