لوسیانو پریرا؛ مهاجمی که هرگز تمام نمی‌شود

لوسیانو پریرا؛ مهاجمی که هرگز تمام نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- لوسیانو پریرا این فصل و تا به این جای کار هم یکی از مهره های تاثیر گذار تیم فولاد بود. مهاجمی که به نظر می رسد قصد تمام شدن در فوتبال ایران را ندارد!                                    

به گزارش فوتبالی، جالب است بدانید او در حال نزدیک شدن به 40 سالگی است اما همانند یک بازیکن جوان در ترکیب تیم فولاد بازی کند و اگر آمار دوندگی او را استخراج کنید به طور حتم متوجه می شود در هر بازی بیش از 10 کیلیومتر می دود.

شب گذشته و در دقایقی که بازی تیم فولاد به دلیل پر تعداد بودن نفتی ها در منطقه یک سوم دفاعی گره خورده بود پریرا در نقش منجی ظاهر شد و با حرکات تکنیکی خود در محوطه جریمه تیم صنعت نفت سرانجام فولاد را به گل و سه امتیاز حساس رساند و موجب تثبیت این تیم در رده چهارم جدول شد.

پریرا در حرکت اول بعد از نفوذ از سمت چپ خط دفاعی تیم صنعت نفت پاس به عقب را به پاتوسی داد و به قدری آیاندا را در شلوغی دروازه تیم صنعت نفت خوب دید که این بازیکن می توانست با یک ضربه محکم کار را تمام کند اما پاتوسی روی زمین و بغل پا به توپ ضربه زد و ضربه اش از روی خط دروازه توسط مدافع صنعت نفت برگشت داده شد اما بار دوم پاس پریرا با واکنش گروسیان مواجه شد که درادامه مسیر توپ به محمد طیبی خورد و راهی دروازه صنعت نفت شد.

پریرا با این انگیزه و با این میزان دوندگی و هم چنین توانمندی فنی به نظر می رسد 40 سالگی را هم در فوتبال ایران پشت سر بگذارد و در پایان هم کفش ها را در فوتبال ایران آویزان خواهد کرد. هر جای پای پیروزی فولاد به گوش می رسد بعید است پریرا نقشی در آن نداشته باشد. در مسابقه ای که موفق به گلزنی نشود به طور حتم پاس گل یا حرکتی که موجب گلزنی شده از سوی اوست.

9719