اختلاف نظر کرگر و نویل در مورد سه بازیکن برای تیم برتر سال 2023

اختلاف نظر کرگر و نویل در مورد سه بازیکن برای تیم برتر سال 2023

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر و گری نویل در انتخاب هشت بازیکن برای تیم برتر سال خود در بازی EA Sports FC 24 اتفاق نظر داشتند.

به گزارش وفتبالی، کرگر و نویل در مورد تیم برتر سال 2023 در بازی EA Sports FC با هم گفتگو کردند.  آنها در مورد هشت بازیکن با هم اتفاق نظر داشتند و در مورد سه بازیکن اختلاف نظر داشتند. در حقیقت کرگر و نویل هر دو َآلیسون، کیم مین جائه، روبن دیاز، فدریکو دی مارکو، جود بلینگام، رودری، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را در تیم خود قرار دادند.

در مورد یکی از سه بازیکن دیگر، اسطوره لیورپول به سراغ ترنت الکساندر آرنولد در  پست دفاع راست رفت در حالی که بازیکن سابق یونایتد، جان استونز را در پست دفاع راست استفاده کرد. کرگر در این باره گفت:" در تیم من، آرنولد از خط دفاع به جلو اضافه می شود و نقش مهمی دارد."

کرگر همچنین برناردو سیلوا و لیونل مسی را انتخاب کرد در حالی که نویل به سراغ دی بروینه و وینیسیوس جونیور رفت. بعد از آن نویل به سراغ تلفن همراهش رفت تا فصل سیلوا و دی بروینه را در سیتی مقایسه کند. بازیکن پرتغالی روی 15 گل در فصل گذشته تاثیر مستقیم داشت و بازیکن بلژیکی روی 22 گل.

کرگر گفته است که مسی به واسطه بردن توپ طلا  باید در تیم او قرار بگیرد در حالی که نویل به تمجید از عملکرد وینیسیوس در رئال مادرید در فصل گذشته پرداخت و گفت:"وینیسیوس در رئال مادرید فوق العاده بود. مسی در سال اخیر زیاد بازی نکرد و به همین خاطر او را انتخاب نمی کنم."

4125