یک استقلالی علیه شکل‌گیری زوج دفاعی پرسپولیسی در تیم ملی!

یک استقلالی علیه شکل‌گیری زوج دفاعی پرسپولیسی در تیم ملی!

پایگاه خبری فوتبالی - سیدمجید حسینی یکی از مدافعان میانی تیم ملی است که روی کاغذ، شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در جام ملت‌ها دارد.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی و سامان فلاح چهار انتخاب امیر قلعه‌نویی برای بازی در قلب خط دفاع هستند. انتخاب‌هایی که حرف و حدیث‌های خود را هم داشته و کادرفنی تیم ملی از نام‌هایی همچون محمدامین حزباوی و محمد دانشگر و آرمین سهرابیان عبور کرده و‌ قلم قرمز روی نام آن‌ها کشیده است.

باوجود اینکه پیش از این تصور می‌شد زوج شجاع و کنعانی برای خط دفاعی تیم ملی انتخاب شود، اما امیر قلعه‌نویی در دو بازی آخر تیمش قبل از شروع جام ملت‌ها، از ترکیب‌های متفاوتی در قلب خط دفاع استفاده کرده تا مشخص نشود که کدام دو مدافع میانی، گزینه‌های اصلی او برای بازی در خط دفاع هستند.

حسینی که سابقه بازی برای تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌ها را هم دارد و مدافعی پخته و‌ باتجربه در ۲۷ سالگی محسوب می‌شود، امیدوار است که دومین جام ملتهای متوالی‌اش را تجربه کند و باید دید قلعه‌نویی این فرصت را در اختیار او قرار خواهد داد یا نه.

البته که حسینی در بازی دیروز مقابل اندونزی مصدوم شد و زمین را ترک کرد و باید دید وضعیت او قبل از جام ملتها به چه شکل است.

1997