زوج طلایی تیم ملی را بشناسید/ پرسپولیسی‌هایی که به استقلالی‌ها فرصت بازی ندادند!

زوج طلایی تیم ملی را بشناسید/ پرسپولیسی‌هایی که به استقلالی‌ها فرصت بازی ندادند!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده نمایش‌های بسیار خوبی در ترکیب تیم ملی داشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۲ برد مهم مقابل لبنان و سوریه موفق شد خودش را به جام جهانی نزدیک کند و حالا برای قطعی کردن حضورش در قطر به تنها یک امتیاز در دیدار بعدی مقابل عراق نیاز دارد.
در تمام بازی‌های انتخابی جام جهانی، اسکوچیچ از محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده به عنوان دو عنصر اصلی در قلب خط دفاع استفاده کرد و این دو بازیکن هم به خوبی با عملکردشان جواب اعتماد سرمربی تیم ملی را دادند.

شجاع و محمدحسین در پرسپولیس هم در کنار هم ‌بازی‌های بسیار خوبی انجام دادند و یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در لیگ نوزدهم و رسیدن به فینال آسیا در فصل گذشته بودند. زوج طلایی خط دفاع پرسپولیس حالا در تیم ملی هم یک زوج قدرتمند تشکیل داده اند و در اکثر بازی‌های تیم ملی نمره بالایی گرفتند. در ۱۰ دیداری که تیم ملی با این دو مدافع در مرحله انتخابی جام جهانی به میدان رفت تنها ۲ گل دریافت کرده است که آماری فوق العاده خوب به حساب می‌آید.

هماهنگی بالای کنعانی زادگان و خلیل زاده و نمایش‌های خوب این دو بازیکن در قلب دفاع تیم ملی باعث شد اسکوچیچ به فکر استفاده از دو مدافع میانی دیگر خود یعنی مجید حسینی و سیاوش یزدانی نیفتد و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به این دوبازیکن نرسد.

1470