لیست بارسلونا برای بازی کوپا با دو غایب شاخص

لیست بارسلونا برای بازی کوپا با دو غایب شاخص

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز لیست بازیکنان بارسلونا را برای بازی مقابل بارباسترو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان بارسلونا با اتوبوس راهی آراگونس شدند. آلخاندرو بالده که به علت مصدومیتی جزیی در تمرینات اخیر شرکت نکرده بود، در این تمرین غایب بود. از سویی اینیگو مارتینز ریکاوری کرد و امشب بالاخره برای اولین بار پس از مصدومیتش بازی می کند. این مدافع در طول هفته در تمرینات گروهی شرکت کرد و آماده بازگشت به میادین است. لامین یامال به واسطه محرومیتش در کوپا از فصل گذشته، در بازی امشب حضور ندارد.

لیست بارسلونا برای بازی مقابل تیم دسته چهارمی بدین شرح است: اینیاکی پنیا، سارتالاگا، آرون، سرجی روبرتو، کنده، کریستنسن، آرائوخو ، اینیگو مارتینز، اوریول رومئو، دی یونگ، گوندوغان، فرمین لوپز، ژائو فلیکس، ویتور روکه، کاسادو، فورت، پائو ویکتور و کوبارسی. 

بارسلونا نمی خواهد امشب در مقابل تیم دسته چهارمی سورپرایز شود و با تمام قوا ظاهر خواهد شد تا به یک هشتم نهایی صعود کند و با آرامش برای بازیهای سوپرجام به ریاض سفر کند. کاتالان ها باید در نیمه نهایی سوپرجام در روز پنجشنبه به مصاف اوساسونا بروند و در فینال نیز مقابل برنده بازی رئال مادرید و اتلتیکو قرار می گیرند.

4125