ستاره چلسی که در رئال مادرید ناکام بود، 33 ساله شد

ستاره چلسی که در رئال مادرید ناکام بود، 33 ساله شد

پایگاه خبری فوتبالی - امروز، روز هفتم ژانویه در تقویم میلادی است و این روز، روز تولد ادن هازارد است؛ بازیکنی که دوران حرفه ای نسبتا عجیبی داشت.

به گزارش فوتبالی ، ادن هازارد امروز 33 ساله می شود. جالب این جا است که ادن هازارد در تابستان قبلی و پس از این که از رئال مادرید جدا شد و قراردادش فسخ شد، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و بازنشسته شد. 33 سالگی در دنیای فوتبال امروز، سن و سالی نیست که کسی در آن بازنشسته شود و بازیکنان با جاه طلبی هایی که دارند تا سنین بالا و نزدیک 40 سالگی به دوران حرفه ای خود ادامه می دهند اما شرایط برای ادن هازارد اصلا خوب پیش نرفت.

دوران حرفه ای ادن هازارد را می توان به دو بخش تقسیم کرد. یک بخش مربوط به دوران حضورش در چلسی است که بسیار درخشان بوده است. ادن هازارد از سال 2012 تا 2019 در چلسی حضور داشت و در آن سال ها خوش درخشید و یکی از بهترین بازیکنان دنیا بود. او در سال 2019 راهی تیم مورد علاقه اش یعنی رئال مادرید شد. هازارد پیراهن شماره 7 رئال مادرید را پوشید که پیش از او بر تن کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بود.

هازارد در رئال مادرید مشکلات زیادی داشت. او به خاطر اضافه وزنش همواره مورد انتقاد بود و از سوی دیگر مصدومیت های زیادی را تجربه کرد و اصلا فرصت بازی کردن پیاپی در رئال مادرید پیدا نمی کرد و تبدیل به یک بازیکن بسیار ضعیف شده بود. همین اتفاقات باعث شد تا او خیلی زود بازنشسته شود.

1470