دلیل عدم تمدید قرارداد ادن هازارد با چلسی

دلیل عدم تمدید قرارداد ادن هازارد با چلسی

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد، ستاره چلسی، پیش از تصمیم گیری درباره آینده اش در استمفوردبریج در انتظار دریافت پیامی از رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن بلژیکی قصد داشت پس از جام جهانی به رئال مادرید بیپوندد و اخیرا نیز تایید کرده که انتقال به برنابئو رویای کودکی او بوده است. هرچند هازارد از چلسی بابت تمام کمک هایش در شش سال گذشته و پس از پیوستن از لیل به این تیم سپاسگزار است و از بازی تحت سیستم هجومی ساری لذت می برد. کمتر از دو سال از قرارداد فعلی این بازیکن با چلسی باقی مانده و چلسی نیاز دارد که از تصمیم این بازیکن برای آینده خبر داشته باشد تا برای فروش این بازیکن در تابستان آینده پیش از اجازه دادن به جدایی او به صورت بازیکن آزاد در تابستان 2020 تصمیم گیری کند. تلگراف خبر داده که چلسی آماده است تا هازارد را به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کند اما این بازیکن 27 ساله در انتظار است که پیش از تصمیم نهایی برای تمدید قرارداد با چلسی پیامی از سوی رئال مادرید دریافت کند. 

رئال مادرید هنوز در روند انتخاب سرمربی جدید پس از اخراج جولن لوپتگی است. انتظار می رود که رئال پس از عدم موفقیت در جذب جانشینی در سطح کریستیانو رونالدو، تابستان آینده خرج زیادی برای تقویت خط حمله خود انجام دهد. چلسی قصد دارد با ارائه پیشنهاد مالی خوب نظر هازارد برای پیوستن به رئال مادرید را تغییر دهد. 

1070