نظر نکونام درباره شرکت استقلال در تورنمنت چهارجانبه امارات

نظر نکونام درباره شرکت استقلال در تورنمنت چهارجانبه امارات

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال اعلام کرد درصورتی که در نقل و انتقالات بازیکنان جدید جذب کنند، به اردوی امارات می رود.

به گزارش فوتبالی، تمرینات استقلال پس از بازی با پیکان به مدت 10 روز تعطیل شد تا بازیکنان و اعضا کادر فنی به استراحت بپردازند، درحالی تمرینات استقلال قرار است پس از پایان تعطیلات 10 روز‌ه‌ای آغاز شود خبر آمده بود که قرار است استقلال برای شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه به امارات برود.

جواد نکونام در بخشی از مصاحبه‌ی خود که دیروز انجام داده در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی در تعطیلات نیم فصل، گفته است:" خیلی‌ها درباره برگزاری اردوی نیم‌فصل می‌پرسند. اردوی ما رابطه مستقیم با جذب بازیکن دارد. اگر بتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم به اردو خواهیم رفت، وگرنه ترجیح می‌دهم با پول سفرمان بازیکن بخریم. ما نیاز داریم بازیکنان جدید را با بازیکنان فعلی هماهنگ کنیم و کارهای تاکتیکی‌مان را جلو ببریم. اگر قرار باشد بازیکنی جذب نشود، نیاز به اردو نداریم چون تیم هماهنگ است."

البته به نظر نمی رسد که باشگاه استقلال، بخواهد در این باره هزینه کند، چون معمولا در این تورنمنت های بین فصل، هزینه ها بر عهده کشور میزبان است و آنها تا یک سقف نفری، بلیت رفت و برگشت هواپیما و اسکان و دیگر مسایل را تامین می کنند. البته این اردو به نفع استقلال است، چرا که استقلال در شرایط بازی قرار می گیرد و نسبت به دیگر تیم ها که اردو دارند، اما بازیهای دوستانه ندارند، بهتر می تواند برای نیم فصل دوم آماده شود. باید دید حضور استقلال در اردوی امارات، قطعی می شود یا اتفاق دیگری می افتد.

2636