چهار تورنمنت مهم ملی که در سال 2024 برگزار می‌شوند

چهار تورنمنت مهم ملی که در سال 2024 برگزار می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2024 میلادی از لحاظ تورنمنت های ملی یک سال مهم است چرا که در قاره های مختلف قرار است که بازی های جام ملت ها در این سال برگزار شود.

به گزارش فوتبالی ، در سال 2024 میلادی در تابستان آینده یعنی از تاریخ 14 ژوئن تا تاریخ 14 جولای قرار است که رقابت های یورو 2024 برگزار شود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی می افتد. کیلیان امباپه به دنبال این است که قهرمانی در رقابت های جام ملت های اروپا را تجربه کند و از سوی دیگر کریستیانو رونالدو که در این رقابت ها 39 سال سن خواهد داشت، می خواهد در این تورنمنت که ممکن است آخرین تورنمنت ملی اش باشد، خوش بدرخشد و باز هم قهرمان این بازی ها شود.

در تابستان بعدی یعنی از تاریخ 20 ژوئن تا 14 جولای قرار است که رقابت های کوپا آمه ریکا برگزار شود. لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این بازی ها حضور پیدا خواهد کرد.

از تاریخ 13 ژانویه تا 11 فوریه هم بازی های جام ملت های آفریقا برگزار می شود و بازیکنی مثل محمد صلاح با تیم ملی مصر در این بازی ها حضور پیدا می کند. از تاریخ 12 ژانویه تا 10 فوریه هم بازی های جام ملت های آسیا برگزار خواهد شد.

1470