مدافعان گلزن استقلال عصای دست نکونام

مدافعان گلزن استقلال عصای دست نکونام

پایگاه خبری فوتبالی- در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم مدافعان استقلال حسابی در امر گلزنی درخشان ظاهر شدند. 

به گزارش فوتبالی، استقلال که در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم عملکرد بی نظیری را از خود برجای گذاشت و توانست از 15 مسابقه خود 32 امتیاز را کسب کند در امر گلزنی هم خیلی خوب ظاهر شد و با نرخ موقعیت سازی ایده‌آل در هر مسابقه با 23 گل زده یکی از بهترین خطوط آتش فصل جاری را تا اینجای کار در اختیار دارد. بخش عمده‌ای از گل‌های استقلال در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم را مدافعان این تیم به ثمر رساندند و نشان دادند که با تفکرات جواد نکونام علاوه براینکه می‌توانند در دفاع موثر باشند در فاز حمله هم تبحر ویژه‌ای دارند و به نوعی عصای دست تیم‌شان هستند. 

از آنجا که تقریبا یک سوم از گل‌های این فصل استقلال را تا اینجای کار مدافعان این تیم به ثمر رسانده‌اند اشاره به این نکته نمی‌تواند خالی از لطف باشد که آبی‌ها به جز بازی‌شان با ذوب آهن که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و زننده تک گل‌شان آرمین سهرابیان بود در 5 بازی دیگرشان در برابر تیم‌های صنعت نفت، ملوان، تراکتور، نساجی و پیکان که پای مدافعان‌شان به گلزنی باز شده هیچ‌گاه امتیازی را از دست ندادند و به نوعی در همه آن‌ها برنده شده‌اند. 

صالح حردانی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان (3 بار) و ابوالفضل جلالی پنج مدافع این فصل استقلال هستند که تا اینجای کار موفق به گلزنی شده‌اند و به نوعی عصای دست نکونام در یک نیم فصل پرمخاطره و پرفشار بودند. 

9098