بد شانسی سید حسین؛ کلین شیت شماره 9 دقیقه آخر پرید!

بد شانسی سید حسین؛ کلین شیت شماره 9 دقیقه آخر پرید!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان استقلال در بازی با پیکان هم موفق به ثبت کلین شیت نشد تا نیم فصل را با عدد 8 کلین شیت به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در ایستگاه پانزدهم لیگ برتر پذیرای پیکانِ رضا عنایتی بود، شاگردان نکونام که عملکر خوبی در نیمه نخست نداشتند، نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و موفق شدند دو گل از حریف خود پیش بیافتند .با این حال پیکان هم حریف دست و پا بسته‌ای نبود اما واکنش های خوب سید حسین حسینی باعث شده بود تا قفل دروازه استقلال بسته بماند. 

مقاومت کاپیتان استقلال در دقیقه 95 شکست و بازیکنان پیکان با یک کار تاکتیکی توپ را به امیر شهیم رساندند و او با یک اشاره موفق شد دروازه استقلال را باز کند تا شاگردان نکونام با نتیجه دو بر یک پیروز این بازی شوند تا به صورت موقت به صدر جدول صعود کنند.

این بازی جدا از حساسیت جدولی برای استقلال، برای سید حسین حسینی بسیار مهم بود، چرا که او امیدوار بود تا پیش از پایان نیم فصل نهمین کلین شیت فصل خود را ثبت کند اما این اتفاق رخ نداد تا عدد کلین شیت های او در عدد 8 و در رده دوم این جدول بماند. حسین پور حمیدی با 10 کلین شیت در صدر جدول قرار دارد، در رده سوم هم علیرضا بیرانوند با یک بازی کمتر و 7 کلین شیت قرار دارد. علیرضا بیرانوند با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل مس می تواند در کنار حسینی قرار بگیرد.

2636