هافبک سابق رئال مادرید تا 36 سالگی در بتیس ماندنی شد

هافبک سابق رئال مادرید تا 36 سالگی در بتیس ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد درخشان ایسکو آلارکون هافبک مالاگایی در نیم فصل اول باعث شد تا بتیس قراردادش را تا 2027 تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، ایسکو یکی از ستارگان نسل طلایی رئال مادرید بود و در این تیم پنج بار قهرمان اروپا شد اما در سالهای پایانی حضورش در برنابئو، نیمکت نشین و کمرنگ شده بود. ایسکو در سال 2022 از رئال مادرید جدا شد و پس از به هم خوردن انتقالش به یونیون برلین، با سویا قرارداد بست. دوران ایسکو در تیم اسپانیایی موفق نبود و پس از درگیری با مدیر ورزشی این تیم، تصمیم به جدایی گرفت. ایسکو در نیمه دوم فصل گذشته بدون تیم بود و در حالی که برخی تصور می کردند که به غروب فوتبالش نزدیک شده، با درخشش در بتیس زیر نظر پلگرینی، مسیر فوتبالش را احیا کرد.

ایسکو حالا تا سال 2027 با بتیس قرارداد بسته است و بدین ترتیب تا 36 سالگی در تیم آندلوسی خواهد بود و عملا می توان گفت که تا آخرین سالهای فوتبالش در این تیم حضور خواهد داشت.

ایسکو در این فصل در لالیگا عملکرد درخشانی داشته و با ادامه روند کنونی می تواند یکی از ستاره های فصل فوتبال اسپانیا باشد. در واقع برخی انتظار دارند که لوئیز دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا تصمیم به بازگشت او به ترکیب لاروخا بگیرد و هیچ بعید نیست که ایسکو در یوروی سال آینده نیز حضور داشته باشد.

4125