اعلام ترکیب رئال مادرید و رئال بتیس؛ حضور ایسکو و رودریگو در تیم زیدان

اعلام ترکیب رئال مادرید و رئال بتیس؛ حضور ایسکو و رودریگو در تیم زیدان

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و رئال بتیس در این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم می‌روند و باید دید که در این بازی چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد. رئال مادرید که در کورس قهرمانی در رقابت های لالیگا قرار دارد، اگر می‌خواهد به این مسیر ادامه دهد و دچار مشکل نشود، باید بتواند این بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و هر سه امتیاز را بگیرد چرا که رئال مادرید با تساوی مقابل ختافه دیگر چوب خط خود را برای امتیاز از دست دادن پر کرده است.

به گزارش فوتبالی، زیدان که بازی قبلی را با نتیجه سه بر صفر مقابل کادیز برده بود اکنون در ورزشگاه خانگی به مصاف رئال بتیس می‌رود و پس از آن باید آماده دیدار حساس مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا شود. زیدان سعی کرده که به برخی از بازیکنان خود استراحت دهد از سویی تعداد مصدومانش هم بالاست و بازی حساسی هم دارد. رودریگو و ایسکو برای این بازی در ترکیب تیم زیدان قرار گرفته اند.

ترکیب رئال مادرید بدین شرح است: کورتوا، کارواخال، واران، میلیتائو، ناچو، کاسمیرو، مودریچ، ایسکو، آسنسیو، رودریگو، کریم بنزما.

ترکیب رئال بتیس هم بدین صورت است: کلودیو براوو، ویکتور روئیز، ماندی، میراندا، امرسون، لینز، خواکین سانچز، آندرس گواردادو، سرخیو کانالس، رودریگز، بورخا ایگلسیاس.

1470