رئال بتیس 2-3 رئال مادرید؛ اولین سه امتیاز در جیب زیدان

رئال بتیس 2-3 رئال مادرید؛ اولین سه امتیاز در جیب زیدان

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در هفته سوم لالیگا توانست اولین پیروزی فصل خود را با نتیجه سه بر دو در زمین بتیس به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، بتیس که لالیگا را با دو برد آغاز کرده در مقابل رئال مادرید قرار گرفت که در تنها بازی خود در زمین سوسیه داد به تساوی بدون گل رضایت داده بود. بازی رئال مادرید و بتیس بر خلاف بازی قبلی رئالی ها پرگل از آب در آمد. در ابتدا فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید برای سفیدپوشان گلزنی کرد. بتیس اما به بازی برگشت و توانست با گلهای ماندی و کاروالیو روی اشتباهات خط دفاعی رئال مادرید به گل برسد. بدین ترتیب میزبان توانست نیمه اول را با پیروزی دو بر یک به اتمام برساند.

در نیمه دوم تیم زیدان سعی کرد که به بازی برگردد تا جلوی بحران را بگیرد. رئال مادرید در ابتدا با گل به خودی امرسون در دقیقه 48 بازی را به تساوی کشاند. بعد از آن بتیس همه تلاش خود را انجام داد تا از شکست خانگی فرار کند اما اخراج امرسون کار را برایشان سخت کرد. بی تردید بازیکن سابق بارسلونا بدترین بازیکن میدان بود. بعد از آن رئال مادرید فشارش را بیشتر کرد و در نهایت هند پنالتی بارترا باعث شد تا سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید اولین گل فصلش را بزند و پیروزی را به سفیدپوشان هدیه بدهد.

4125