بازیکن مورد نظر بارسلونا بمب ترکاند: قراردادم را تمدید نمی‌کنم!

بازیکن مورد نظر بارسلونا بمب ترکاند: قراردادم را تمدید نمی‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک جوان آرژانتینی که مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است، بعد از اولین بازی‌ای که در ترکیب اصلی ریورپلاته قرار گرفت، ااعلام کرد قصد ندارد قرارداد جدیدی با باشگاه آرژانتینی امضا کند.

به گزارش فوتبالی، کلودیو اچوری از اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت با پیراهن ریورپلاته بهترین استفاده را کرد و عنوان قهرمانی سوپرکاپ آرژانتین را به دست آورد تا سال 2023 را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند. او در این سال، توانست در تیم پایه‌ی ریورپلاته به خوبی پیشرفت کند، برای تیم ملی زیر 17 سال آرژانتین خوش بدرخشد و همچنین اولین بازی‌اش برای تیم اصلی ریورپلاته را برگزار کرد.

با این حال، پس از سوت پایان پیروزی مقابل روزاریو سنترال، او در مقابل دوربین‌ها رسما اعلام کرد قصد دارد از ریورپلاته جدا شود. او در این رابطه گفت: «قرار نیست قرارداد جدیدی امضا کنم اما برای 6 ماه یا یک سال دیگر در آرژانتین می‌مانم.»

اچوری پس از کسب عنوان قهرمانی با ریور ابراز خوشحالی کرد؛ اما با وجود داشتن یک سال خوب، او دقایق بیشتری را با پیراهن سفید و قرمز می‌خواهد و هنوز روحیه‌ی جاه‌طلبی‌اش ارضا نشده است.

اما شاید سوالی که ذهن هواداران تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود مشغول کرده، این است که قرارداد اچوری چه زمانی به پایان می‌رسد؟

او تا دسامبر 2024 قرارداد دارد و در صورت انتقال در بازار تابستانی اروپا، قیمت او بسیار پایین خواهد بود. او حتی می‌توانست بدون اینکه حتی یک دلار در حساب‌های باشگاه بگذارد، آنجا را ترک کند.

1428