مهاجم اسبق بارسلونا در مسیر ریورپلاته

مهاجم اسبق بارسلونا در مسیر ریورپلاته

پایگاه خبری فوتبالی - خولیان آلوارز با ترک ریورپلاته پس از حضور در یک هشتم نهایی جام لیبرتادورس راهی سیتی می شود و به همین خاطر تیم آرژانتینی سخت به دنبال جایگزین اوست.

به گزارش فوتبالی، مارسلو گایاردو سرمربی ریورپلاته سخت در تلاش است تا جانشینی برای آلوارز پیدا کند هر چند که به نظر می رسد که کار آسانی پیش روشی نخواهد بود. یکی از نامهایی که پیرامون ریورپلاته مطرح شده، لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای سابق اتلتیکو مادرید و بارسلونا است. سوارز هر چند که در فصل اولش در اتلتیکو خوش درخشید اما در فصل دومش به علت کدورت رابطه اش با سیمئونه دقایق کمی داشت. سوارز با اتمام قرارداد با اتلتیکو به بازیکن ازاد تبدیل شده است. ریورپلاته در نظر دارد که این بازیکن را به لیگ آرژانتین ببرد و به همین خاطر جلسه ای با نمایندگان وی در شهر پاریس برقرار کرده اند.

ریورپلاته در تلاش است تا لوئیز سوارز را راضی کند تا جانشین آلوارز شود. مارسلو گایاردو حس می کند که مهاجم اروگوئه ای کیفیت تیمش را به شکل قابل توجهی بالا خواهد برد و به همین خاطر سخت در تلاش است تا مهاجم بارسلونا را راضی کند. هواداران تیم آرژانتینی نیز از این اخبار خوشحال هستند و از جذب سوارز استقبال کرده اند.

4125