آرسنال هم به جمع مخالفان سوپرلیگ پیوست

آرسنال هم به جمع مخالفان سوپرلیگ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال هم مثل دیگر تیم های انگلیسی به مخالفت با سوپرلیگ پرداخت و میکل آرتتا اعلام کرد که باشگاه به نظر هواداران اهمیت می دهد.

به گزارش فوتبالی، دادگاه عدالت در روز پنج شنبه اعلام کرد که فیفا و یوفا حق تحریم کردن تیم هایی را که می خواهند در سوپرلیگ حضور داشته باشند را ندارند و بدین ترتیب فلورنتینو پرز، اجازه برگزاری سوپرلیگ را دریافت کرد و حالا می تواند بدون هیچ منع قانونی، آن را اجرا کند. اما از دیروز تاکنون، تیم های آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی با این تورنمنت مخالفت کرده اند و حالا آرسنال نیز به جمع این تیم ها پیوسته.

به نقل از یورو اسپورت، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لیورپول گفت: "موضع ما کاملاً واضح و روشن است و در همان موقعیتی هستیم که 2 سال پیش بودیم. ما عاشق بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و به این کار ادامه هواهیم داد. گفت و گوی خوبی با مالکان باشگاه در این باره داشتیم و موضع آن ها نیز مشخص است. باشگاه نیز بیانیه خود را در مخالفت با سوپرلیگ اعلام کرد و ما نیز به آن وفادار می مانیم."

"هواداران فوتبال نقش اصلی را در این بازی ایفا می کنند و فوتبال به آن ها تعلق دارد."

تاکنون منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام باشگاه های انگلیسی هستند که با انتشار بیانیه، اعلام کردند که در سوپرلیگ شرکت نمی کنند. 

4416