نظر یکسان هواداران آرسنال با گری نویل در مورد تیم میکل آرتتا

نظر یکسان هواداران آرسنال با گری نویل در مورد تیم میکل آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی- طرفداران آرسنال با دیدگاه گری نویل درباره تیم میکل آرتتا هم نظر هستند.

به گزارش فوتبالی، گری نویل اخیراً در برنامه Overlap به بحث درباره آرسنال پرداخت و ادعا کرد که بازیکنان میکل آرتتا باید لیگ برتر انگلیس یا لیگ قهرمانان اروپا را ببرد تا در تاریخ ثبت شوند، در غیر این صورت ممکن است به فراموشی سپرده شوند. او گفت: "اگر آرسنال لیگ برتر انگلیس یا لیگ قهرمانان اروپا را نبرد، هواداران باید فراموشش کنند. این واقعیت ورزش حرفه ای است."

نویل با اشاره به این که بدون قهرمانی در این مسابقات، آرسنال نمی‌تواند به عنوان یک تیم تاریخی شناخته شود، اظهار داشت: "هیچ مستند نتفلیکس یا تقدیر و ستایش نخواهد بود. آنها فقط به عنوان نزدیک ترین تیم به قهرمانی یاد خواهند شد و تاریخ نسبت به کسانی که ناکام می‌مانند، بی‌رحم است."

شگفت‌آور این که طرفداران آرسنال بیشتر با نظرات نویل موافقند و به مثال‌هایی از تاتنهام در فصل ۲۰۱۵/۱۶ و لیورپول در ۲۰۱۳/۱۴ اشاره می‌کنند. یکی از طرفداران نوشت: "او یک دلقک است، اما اشتباه نمی‌کند. به سختی کسی به چالش قهرمانی تاتنهام در ۱۵/۱۶ یا 'جایزه' نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا آنها در ۲۰۱۹ یادش می‌آید."

طرفداران دیگر نیز به نکاتی اشاره کردند که با وجود این واقعیت، آنها هرگز فراموش نخواهند کرد که آرتتا چه تحولی در تیم و بازیکنان ایجاد کرده است. یکی از آنها گفت: "این حقیقت را همه می‌دانیم."

طرفدار دیگری اضافه کرد: "ما همواره منتقدانی مانند ژوزه مورینیو را به خاطر سبک بازی‌اش سرزنش می‌کنیم، اما تاریخ می‌گوید 'ژوزه مورینیو، دو بار قهرمان لیگ قهرمانان، سه بار قهرمان لیگ برتر' و این همان چیزی است که مردم ۵۰ سال بعد به یاد خواهند آورد."

۱۰۰۹